Hírek

Elérhetőségek

NAV Sajtóközlemény

NAV_hosszu_logo_PANTONE

 

 

 

 
 

 

 

 

SAJTÓKÖZLEMÉNY

 

 

 
 

 

 

 

Budapest, 2018. november 13.

 

 

Sorban állás helyett foglaljon időpontot a NAV-nál!

 

Ha adóügyeit személyesen szeretné intézni a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV), honlapunkon előre lefoglalhatja az Önnek megfelelő időpontot központi ügyfélszolgálatainkra. Munkatársaink Budapesten a Dózsa György út 128-132. szám alatti ügyfélszolgálaton fogadják az időpontra érkezőket.

 

Mielőtt valaki útnak indul, érdemes nemcsak előzetesen időpontot foglalni, hanem tájékozódni az átlagos várakozási időkről is, így biztosan elkerülhető az esetleges sorban állás.

 

A NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kiválasztott központi ügyfélszolgálat címére kattintva foglalható időpont, legkorábban a foglalását követő második napra és legfeljebb két hétre előre. A legközelebb eső ügyintézési hely megtalálásában az ügyfélszolgálati kereső segít.

 

Az adózó lakhelyétől, székhelyétől függetlenül bármelyik ügyfélszolgálaton intézhetők az alábbiak:

  • adó-, jövedelem- és illetőségigazolás,
  • általános adójogi tájékoztatás
  • adókártya-igénylés,
  • bevallás-ügyintézés,
  • egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos ügyintézés,
  • egyéb adóalany-nyilvántartási ügyek,
  • adószámla-ügyintézés,
  • mentorálás,
  • bankkártyás befizetés, csekkigénylés,
  • ügyfélkapu-ügyintézés.

 

Ha valaki másnak az ügyében szeretne intézkedni, a képviseleti jogosultságot meghatalmazással vagy egyéb okirattal kell igazolnia. A személyes ügyintézéshez személyazonosságot igazoló okmány és adókártya szükséges.

 

A központi ügyfélszolgálatokra az alábbi linkre kattintva lehet időpontot foglalni: http://nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa.

 

 

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága

További információ:

Salgó Attila

 

Tel: 06-70-491-2907; 06 1 427 5061

  E-mail: pest.sajto@nav.gov.hu